Ankara Valisi Yakup Canbolat, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’u makamında ziyaret etti. Valilikten yapılan açıklamada, nazik kabulleri dolayısıyla Bakan Ersoy’a teşekkür edildi. Hibya Haber Ajansı